smilefriend

Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

Måndag -.-

Av Hanna Smile - 2 juni 2014 09:48

Som sagt jag var man Jennie, Emma, Elin, Ullie, Johan, Stormen, Två kompisar till Johan o päronen på konsert o mys o allt igår c: Kändes konstigt att vara uppe så sent på en Söndag men aja xD Nu blire bara frukost sen lär vi packa o så sen bär det nog iväg hem :/ Men känner mig jätte förskylld så venne om de blir nån skola imörn. Men vi gör ju intr så mycke så vi får väll la se :)..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Smile - 13 juli 2014 19:45

Halloj, halloj! Jag ska byta blogg till www.TheQueenofMyDay.blogg.se   Hoppas ni följer där o så ist, för vill inte förlora ni läsare jag har nu osv. Anledningen till att jag byter är att jag tycker bloggplatsen har väldigt knas saker i allt osv....

Av Hanna Smile - 1 juli 2014 17:05

                  

Av Hanna Smile - 25 juni 2014 19:02

      Hej mr. Ångest. Välkommen tillbaka hem.../: Jag har allt o lite till. Så varför är jag inte glad? Jag har vänner, min familj har inga problem mä alkohol eller realektion, mina föräldrar bor tillsammans o vi har det bra. Jag klarar mig i ...

Av Hanna Smile - 25 juni 2014 19:02

      Hej mr. Ångest. Välkommen tillbaka hem.../: Jag har allt o lite till. Så varför är jag inte glad? Jag har vänner, min familj har inga problem mä alkohol eller realektion, mina föräldrar bor tillsammans o vi har det bra. Jag klarar mig i ...

Presentation


*MyPrettyLittleLife*
Kik: hannis.pannis00
Snap: ninjan73
Insta: Jonsson_haannaa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en video och vilken?
 Frågestund
 Färgar Håret
 Outfit book
 När jag sjunger
 MinVardag
 JagTipsar
 - Med en kompis
 INGEN
 Annat (skriv till mig eller nå isf)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards