smilefriend

Alla inlägg under maj 2014

Av Hanna Smile - 31 maj 2014 17:36

Älskar denna färg <3 Rekomederar starkt ^^ Passar till allt o ä as cool till vår-sommar väder o kläder :)

Av Hanna Smile - 31 maj 2014 17:01

Okeyy. Har gjort en omröstning så ni får gärna kolla osv. c::: Bloggar för typ första gången på datorn... Känns skumt men blir typ första och sista gången på väldigt länge. Tror inte jag sagt det innan men jag har skrota min gammla dator och den jag använder nu är skoldatorn (vi får ta hem den på helger och sånt) och den ska lämnas in till skolan igen till sommar lovet. Så lär väll bli fortsättning på mobilen som vanligt. Och imorgon bär det iväg till Stockholm på Aerosmith konsert. Så håll koll på bloggen. Kommer lägga upp något innan och efter. Vi ska också bo hos några släktningar och de ska också gå så det blir nån tävling och sånt hahahah. Kan inte ett skit om Aerosmith förutom att deras låtar äger :') Hälsa mig lycka till lite såhär i förväg   

Men Kram så länge   

Av Hanna Smile - 30 maj 2014 23:50

Vad jag köpte mä Elin. Och några armband jag inte palla ta bild på.
Elefant armbandrt gjorde jag när jag kom hem o blomkronan också ;)

Sen när jag kom hem målade vi det sista. Kanske behöver ta de vita rint fönstret igen eftersom de blev mot ljus o svårt att se.. Och blommerna på garderoberna. Men blir nog bra dä :3

Av Hanna Smile - 30 maj 2014 09:05

Vart rätt bra dagar nu och så men några bär sina fel o problem. Som oftast skapas av andra runt om mig. Men livet är visst så :/ Så får ta o lära mig att leva mä dä.

Men jag o Johan har snart måla klart i rummet.
Och jag o mamma har kollat på hårfärger o sånt. Där imellan har jag pysslat ihop lite smycken och sutte vi datan o cyklat o sånt :P
Idag ska jag ner på stan mä Elin och så <3 Lär bli en bra dag ^^

Av Hanna Smile - 29 maj 2014 09:12

Igår fortsatte vi att måla rummet o så (går väldigt trögt eftersom ingen av jag o brorsan har haft tid de senaste veckorna) ..

Nu sitter jag o lyssnar på låtar ifrån Shrek :D *MyLife*....

Av Hanna Smile - 28 maj 2014 17:48

Mamma o pappa har vart hemma i en dag o de skäller redan på mej för de tycker jag ör sur. Jag på minner de bara för fan!! Me helt normal röst o allt *fuck this shit.* Om inte lugnare röst. Sen äre alltid dom som blir sur först. Sen verkar mamma tro att jag snattar för hon går igenom min garderob utan att fråga o allt och sen kommer hon: vad ä detta?!
..när det är en ny klänning jag köpt med Linn för 240kr. -.-

Bilder: Målat på en tröja. Och ny parfym som mamma köpte ifrån de vart utomlands <3

Av Hanna Smile - 27 maj 2014 15:11

Presentation


*MyPrettyLittleLife*
Kik: hannis.pannis00
Snap: ninjan73
Insta: Jonsson_haannaa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en video och vilken?
 Frågestund
 Färgar Håret
 Outfit book
 När jag sjunger
 MinVardag
 JagTipsar
 - Med en kompis
 INGEN
 Annat (skriv till mig eller nå isf)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards