smilefriend

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

darkness over my life.

Av Hanna Smile - 25 juni 2014 19:02

     

Hej mr. Ångest. Välkommen tillbaka hem.../:

Jag har allt o lite till. Så varför är jag inte glad? Jag har vänner, min familj har inga problem mä alkohol eller realektion, mina föräldrar bor tillsammans o vi har det bra. Jag klarar mig i skolan. Och jag kan prata. Lyssna. Gå. Ja vad jag vill om jag försöker.  Men den där klumpen är där. Ändå kan man inte gå till en doktor o säga:

- Hej, jo jag har något i mig som inte vill försvinna kan du hjälpa mig.

Så ligger man ny opererad men en svart liten klump som bara ä helt försvunnen..

Men nej. Så funkar det visst inte.

Varför måste livet va så kompliserat? 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Smile - 13 juli 2014 19:45

Halloj, halloj! Jag ska byta blogg till www.TheQueenofMyDay.blogg.se   Hoppas ni följer där o så ist, för vill inte förlora ni läsare jag har nu osv. Anledningen till att jag byter är att jag tycker bloggplatsen har väldigt knas saker i allt osv....

Av Hanna Smile - 1 juli 2014 17:05

                  

Av Hanna Smile - 25 juni 2014 19:02

      Hej mr. Ångest. Välkommen tillbaka hem.../: Jag har allt o lite till. Så varför är jag inte glad? Jag har vänner, min familj har inga problem mä alkohol eller realektion, mina föräldrar bor tillsammans o vi har det bra. Jag klarar mig i ...

Av Hanna Smile - 13 juni 2014 16:26

Sommarlov!! YaY!! o nu tror alla att det kommer en bild på mina kläder o allt från skolavsltuningen. men neej xD det gör dä inte cx Detta blir ett snabb inlägg för att visa att bloggen lever vidare typ ..jaa..Har absolut inge att skriva.. Slutade igå...

Presentation


*MyPrettyLittleLife*
Kik: hannis.pannis00
Snap: ninjan73
Insta: Jonsson_haannaa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en video och vilken?
 Frågestund
 Färgar Håret
 Outfit book
 När jag sjunger
 MinVardag
 JagTipsar
 - Med en kompis
 INGEN
 Annat (skriv till mig eller nå isf)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards