smilefriend

Alla inlägg under maj 2014

Av Hanna Smile - 22 maj 2014 22:31

Tjalåå mina små saker <3 Nä men ja. hej.
Ännu en varm dag med runt 25° C i skuggan typ :P Vart en ganska lätt dag .. Ev, Svenska, Fysik o Ev. Sen hade vi ju också lite prat mä dom som ska vara med på skolavslutningen första rasten.

När skolan sluta så tog jag bussen till stan o va mä Linn. *OMG*. Då köpte jah ttp en klänning. Ett linne o solglasögon (bildrr kanske kommer..) Känner också att jah borde spara lite nu eftersom jag inte köpt nån bikini inför bad o sånt i sommar. O vill ha en gul mössa. Don't ask me... Och vita knä strumpor o så var dä nå mer xD
Men iaf. Sen drog jag o Liinn till en lekpark typ o chilli drilla där o sen va vi mä Benne o sen typ ja.. Sen tog jah bussen hem vi halv 6 o åt mä brorsan o sen måla vi i rumme (OCH nä dä ä inte klart eftersom jag har jaft så mycke o sen fick Johan mycke o aa..)

Av Hanna Smile - 21 maj 2014 22:18

Först skola. Rätt trög dag men super kul nör jag kommit ifrån skolan. Först hade vi två elevensval pass som jag egentligen inte hade nå att göh på men ja.. Då blev alla lärare sur.. Och sen spanska då inte läraren kom xD Och sen engelska som gick rätt lätt igenom :) Efter dä tog jah o Simone bussen till stan o gick sen till hennes mamma för vi skulle få pengar till glass. Så vi gick till möljen o köpte mjukglass där. Sen gick vi till station o sen lämna jag henne där med hennes friendo o gick till Linn på stan igen (skulle egentligen va mä Linn mä hon sluta senare osv..) Och vi gick runt lite o sen gick vi hem till henne o prata lite sen gick vi till nån staty o lite andra ställen o tog bilder (dock har Linn typ alla bilder..) Sen blev vi sena till sista dans "träningen" mä mys o cup cakes o kladdkaka osv. Awesome!

Var typ allt. Kram <3

Av Hanna Smile - 20 maj 2014 11:43

Vad gör alla? Snapa mig: ninjan73
Kika: hannis.pannis00

Av Hanna Smile - 19 maj 2014 22:03

Du borde va han som kramar en när man mår som värst #han <3

...

Av Hanna Smile - 19 maj 2014 12:56

Matte lektioner ä alltid tröga ush..

Simones ben :P

Av Hanna Smile - 18 maj 2014 22:05

Trying Not To Love You.

.. Only makes me love you more

Presentation


*MyPrettyLittleLife*
Kik: hannis.pannis00
Snap: ninjan73
Insta: Jonsson_haannaa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en video och vilken?
 Frågestund
 Färgar Håret
 Outfit book
 När jag sjunger
 MinVardag
 JagTipsar
 - Med en kompis
 INGEN
 Annat (skriv till mig eller nå isf)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards