smilefriend

Alla inlägg under maj 2014

Av Hanna Smile - 4 maj 2014 10:43

Jag vill ha dig. Bara dig.

Av Hanna Smile - 4 maj 2014 10:34

Har besluts ångest över villka kläder jag ska köpa xd Hjälp mig?

Av Hanna Smile - 4 maj 2014 10:31

Hitta en gammal bild på mig sen jag var 9år kanske (har för mig att den var i mappen 2009 hah@). Men iaf, gud vad jag saknar mina kross (stav?) kläder :( .. Dock så sålde vi den och jag körde mest fyrhjuling i kläderna när der regnade osv xD Jag körde bokstavligen i alla väder. Regn, snö, när det var varmt som .... På sommarn osv ;)

Av Hanna Smile - 3 maj 2014 12:36

Jag har gjort is med saft smak.
Super gött ;)

1. Häll i saft i något ni gör is i ist för vatten

2. Jag la i nå tårt/glass pynt grejj för kul skull..

3.lägg in i frysen o vänta (jag gjorde detta igår kväll o tog ut de i morse så har ingen aning hur länge man ska vänta..)

Jag tycker det ä as gött att ha isen i jucie. Jag hade tropisk smak på jucien. Tror dock inte att de ä gott i läsk eftersom smaken av saften "utlöser" sig ganska snabbt.

Synes <3

Av Hanna Smile - 2 maj 2014 14:27

Jepp.. Då var mitt "extra.tillfälliga.rum."klart ;) As mysigt. Men kommer bara stå ut med att bo MITT i huset i några dar. Seriöst jag ser vardagsrumme. Johans(brorsans) rum o köket hårifrån! Även om jag skulle chansa på att jag inte får tid att göra klart rumme förnst v 20.. :( För er som nt fatta: Jag ska måla om o grejja i mitt riktiga rum och kan drf i sova där inne xD jag hinner heller inte klart under nästa vecka heller eftersom jag har en massa träningar o sånt.. :/ Så måste kämpa på under helgen.

Bjuder även på en bild om är ca 2 veckor gammal ällä nå xD

Av Hanna Smile - 1 maj 2014 13:39


Presentation


*MyPrettyLittleLife*
Kik: hannis.pannis00
Snap: ninjan73
Insta: Jonsson_haannaa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en video och vilken?
 Frågestund
 Färgar Håret
 Outfit book
 När jag sjunger
 MinVardag
 JagTipsar
 - Med en kompis
 INGEN
 Annat (skriv till mig eller nå isf)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards